insert_banner Piątek
22 września 2017
Jesteś   licznik  gościem naszego serwisu
Terminale Płatnicze

Urządzenia fiskalne
w ofercie Infostar



Pobierz wersje demo:


  Pobierz wersję demonstracyjną


Program hotelowy - iHOTEL


           Dobry system informatyczny dedykowany dla punktu recepcyjnego musi uwzględniać specyfikę pracy recepcjonisty - zapewniać stabilność pracy oraz swobodę modelowania swojego stanowiska pracy. Aby to umożliwić firma Infostar postanowiła połączyć rozwijane od lat autorskie oprogramowanie: hotelowe jak również oprogramowanie służące do zarządzania relacjami z klientami. Każdy z programów był rozwijany równolegle i posiadał dużą grupę zadowolonych użytkowników. Dodatkowo przy tworzeniu interfejsu oprogramowania współpracowaliśmy z pracownikami hoteli, które posiadają naszą wcześniejszą wersję programu.

Pozwoliło nam to stworzyć nowoczesny, a zarazem sprawdzony program, który zapewni Państwu komfort i wysoką jakość usług, a równocześnie otworzy przed Państwem nowe możliwości organizacji pracy jak również kontroli jej efektywności.

System iHotel wykonany jest w technologii SQL na platformie Windows zapewniającej największą niezawodność pracy bazy danych.

            Istotą programu jest jego prostota, dotyczy ona głównie interfejsu graficznego, dzięki czemu program jest czytelny i pozbawiony ikon oraz przycisków, które nie są do niczego potrzebne. Głównym obszarem w jakim porusza się operator programu (jest nim domyślnie pracownik recepcji) jest grafik obłożenia pokoi. Książka meldunkowa i grafik to dwa najczęściej stosowane dokumenty w recepcji - dlatego postanowiliśmy je połączyć. Takie rozwiązanie pozwala na swobodne dokonywanie korekt w grafiku i w książce meldunkowej w czasie rzeczywistym - zmiany dokonane w którymkolwiek z tych dokumentów oddziaływują na inne dokumenty powiązane z gościem hotelowym. Funkcjonalność naszego oprogramowania najlepiej widać przy procedurze dokonywania rezerwacji jak również meldowania gościa. Opcjia zarezerwuj pozwala na dopisanie danych rezerwującego do bazy, wybranie okresu obowiązywania rezerwacji jak i terminu rezerwacji. W czasie tego procesu możemy wybrać również ilość osób (także rezerwację grupową) oraz dodatkowe preferencje gościa. Są to całkowicie normalne czynności, które wykonuje recepcjonista - jednak żeby wykonać je w sposób klasyczny musiałby prześledzić co najmniej dwa różne dokumenty.

Korzystając z iHotelu recepcjonista 'klika' na graficzne wyobrażenie dnia planowanej rezerwacji i wypełnia pola - program przeanalizuje ich poprawność (czy np. w 2 osobowym pokoju nie staramy się zameldować 8 osób, czy aby na pewno pokój ten jest wolny i czy rezerwowany pokój ma TV ) . To dokładnie te same czynności, które wykonuje recepcjonista, ale są one wykonywane natychmiast a do tego program minimalizuje prawdopodobieństwo 'podwójnego zameldowania'. Dużym problemem jest wmeldowanie dużej grupy gości, w wypadku iHotelu program automatycznie lokuje gości w określonej liczbie pokoi (a w wypadku zbyt dużej liczby gości do miejsc informuje o tym operatora). Ewentualne przesuniecie rezerwacji na inny termin, zmiana pokoju, liczby osób odbywa się za pomocą metody przeciągnij i upuść charakterystycznej dla programów środowiska Windows. Każda zmiana terminu, liczby osób dokonana przez operatora skutkuje zmianami we wszelkich powiązanych kartotekach i dokumentach. Pracę operatora ułatwia rozbudowany moduł relacji z klientem, który nie jest tylko bazą dotychczasowych klientów/ gości, ale pozwala na powiązanie gościa z wcześniejszymi rezerwacjami/ pobytami/ rachunkami oraz obecnymi przedpłatami w sposób łatwy do analizowania oraz zarządzania.
Dodatkowym atutem programu iHotel jest możliwość pracy programu w technologii serwer - klient co pozwala na wykorzystanie potencjału oprogramowania przy większej liczbie terminali. Dzięki iHotel w recepcji może pracować dwoje pracowników na dwóch różnych terminalach, ale na tych samych dokumentach równocześnie, a dyrektor hotelu może na swoim komputerze przeglądać zestawienie miesięcznego obłożenia pokoi czy też grafik planowanych rezerwacji, księgowa używając swojego komputera może sprawdzić raporty finansowe, przejrzeć wystawione faktury itp.

            iHotel nie jest więc jedynie oprogramowaniem przeznaczonym wyłącznie dla pracownika recepcji, każdy pracownik hotelu, który musi (powinien) mieć dostęp do bazy gości bądź też bazy zarezerwowanych pokoi może bezproblemowo korzystać z iHotelu na własnym terminalu komputerowym. Każdy z pracowników może otrzymać określone prawa dostępu do funkcji programu, co pozwala na swobodne kształtowanie polityki dostępu do określonych funkcji (np. tylko niektórzy pracownicy mogą wystawiać faktury, anulować rezerwacje, dokonywać przeglądu raportów). Wszystko to zostało umieszczone w jednej aplikacji, co znacząco wpływa na komfort pracy i ma niemałe znaczenie przy ergonomii stanowiska i efektywności pracownika.

            iHotel to równocześnie system sprzedaży rozbudowany o moduł powiązania rachunku z gościem hotelowym, pozwala to na swobodne prowadzenie rachunku gościa i obciążenie go wszystkimi usługami wraz z rozliczeniem za pobyt, a dzięki możliwości pracy w sieci, obciążenia mogą być dokonywane na rachunku gościa zdalnie. Dotyczy to zarówno restauracji hotelowej jak również obsługi np. kosmetycznej realizowanej w ramach hotelu.

            Obsługa centrali telefonicznej pozwala na rozliczanie pokoju gościa z wykonanych przez niego rozmów telefonicznych, program posiada menu zarządzania zleconymi przez gości budzeniami, pozwala na swobodne drukowanie dokumentów tak więc będziecie posiadali Państwo wszystkie dokumenty w formie papierowej. Rozbudowana baza raportów predefiniowanych jak i możliwość dokonywania raportów według zadanych kryteriów, generowanie dokumentów sprzedaży, rozbudowane funkcje bazy gości, graficzna prezentacja grafiku oraz książki meldunkowej, a do tego intuicyjność obsługi - iHotel wpłynie na jakość świadczonych przez Państwa usług a równocześnie przyczyni się do redukcji kosztów zarządzania Hotelem.

            iHotel to jedna z najnowszych aplikacji firmy Infostar S.J. Od 1989 roku zajmujemy się tworzeniem specjalistycznego oprogramowania. Oprogramowanie hotelowe nie jest nam obce, wiele hoteli w Polsce używa naszego systemu. W najnowszej wersji iHotel zastosowaliśmy technologie wdrażane przez naszych partnerów co gwarantuje Państwu, iż program oparty jest na sprawdzonych rozwiązaniach informatycznych. Jako autorzy oprogramowania zawsze możemy je dostosować do Państwa potrzeb lub połączyć z już istniejącymi w Państwa hotelu rozwiązaniami teleinformatycznymi.

            iHotel to rozbudowana aplikacja. Ponieważ pragniemy zaprezentować Państwu jak najwięcej jego możliwości i funkcji zapraszamy do zapoznania się z wersją demo naszego programu, którą można pobrać z naszej strony, bądź też możecie ją Państwo otrzymać w naszym oddziale w Kielcach lub w Łodzi. Do Państwa dyspozycji są nasi pracownicy, którzy odpowiedzą na każde Państwa pytanie dotyczące naszego oprogramowania.


Pobierz wersję demonstracyjną

Komputery Sieci komputerowe Internet Art. papiernicze Serwis i Szkolenia Nasi partnerzy Nasi klienci Współpraca Zgłoszenie
© Webmaster  Infostar sp.j.