»

Programy dla firm

Najlepsze systemy do obsługi sprzedaży i magazynów, księgowości, CRM oraz kadr i płac w małych i średnich firmach, a także wspierające sprzedaż internetową i pracę biur rachunkowych.

Poznaj programy InsERT nexo i InsERT GT. Wybierz rozwiązanie dla Twojej firmy.


Subiekt GT - system obsługi sprzedaży

, wzorem swoich starszych i niezwykle popularnych wersji- Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows oferuje wiele rozbudowanych funkcji usprawniających pracę działu handlowego małych i średnich firm. Dzięki swoim dużym możliwościom połączonym z przejrzystym i przyjaznym użytkownikowi interfejsem jest to najczęściej kupowany system sprzedaży w Polsce. Najważniejszymi jego cechami są:

Zobacz więcej »
  • obsługa wszystkich typów dokumentów magazynowych,
  • rozbudowane kartoteki kontrahentów z możliwością definiowania własnych pól oraz informacjami typu CRM,
  • kartoteki towarów, usług, opakowań zwrotnych i kompletów,
  • rozbudowane kalkulacje cen (dziesięć poziomów cen sprzedaży),
  • możliwość automatycznego lub ręcznego generowania dokumentów powiązanych (np. WZ do faktury sprzedaży),
  • obsługa płatności niegotówkowych,
  • możliwość wprowadzania zamówień z opcjonalną rezerwacją towaru oraz zaliczkami i przedpłatami,
  • obsługa rozracunków z kontrahentami (również w innej walucie),
  • obsługiwanie rachunków bankowych w PLN oraz walutach obcych z uwzględnieniem opłat i prowizji,
  • duża ilość predefiniowanych raportów; możliwość definiowania raportów własnych,
  • współpraca z urządzeniami zewnętrznymi: kasami i drukarkami fiskalnymi, wagami etykietującymi oraz czytnikami kodów kreskowych,
  • pełna integracja z Rachmistrzem GT lub Rewizorem GT,
  • integracja z mobilnym Subiektem, sklepem internetowym oscGT oraz systemem prowadzenia aukcji Sello,
  • możliwość rozszerzenia funcjonalności programu poprzez Sferę dla Subiekta GT. Najważniejsze cechy Sfery:
    • faktury seryjne,
    • obsługa zamówień składanych w powiązanym sklepie internetowym oscGT,
    • możliwość definiowania własnych mechanizmów realizujących operacje zbiorcze,
  • możliwość zintegrowania z sustemem szybkiej sprzedaży Subiekt Sprint2,
  • możliwość dalszego rozbudowywania funkcjonalności programu poprzez pakiety rozszerzeń funkcjonalności zwane Plusami dla dla InsERT GT.

Rewizor GT- system finansowo-księgowy:

ułatwia pracę działu finansowo-księgowego firmy lub biura rachunkowego prowadzącego księgowość wielu podmiotów gospodarczych w oparciu o zasady pełnej księgowości. Program jest zgodny z wymogami Unii Europejskiej. Jego nowoczesny i ergonomiczny interfejs zapewnia dużą wygodę pracy.

Zobacz więcej »
Najważniejszymi cechami programu są:
  • wygodne i elastyczne zarządzanie planem kont:
    • generowanie wzorcowego planu kont,
    • przenoszenie planu z innego roku obrachunkowego,
    • konta pozabilansowe,
    • powiązanie kont z kartotekami; automatyczne tworzenie kont dla elementów w kartotekach,
  • podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane,
  • dekrety walutowe,
  • tworzenie i rozliczanie rozrachunków,
  • integracja z Subiektem GT- wspólne rozrachunki, dekretacja dokumentów wystawionych w Subiekcie,
  • ewidencja i rozliczanie transakcji VAT krajowych, unijnych (WNT i WDT) i pozawspólnotowych,
  • automatyczne generowanie deklaracji VAT-7,VAT-7K,
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • księgowanie umorzeń środków trwałych,
  • duża ilość raportów, sprawozdań,
  • ewidencja danych pracowników, umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych*,
  • automatyczne naliczanie wynagrodzeń na podstawie zdefiniowanych składników wynagrodzenia*,
  • funkcje specjalne dla biur rachunkowych:
    • obsługa wielu podmiotów na jednym stanowisku
    • import planów kont z innych podmiotów,
    • zbiorcza archiwizacja danych wszystkich podmiotów,
    • import dokumentów z pliku wyeksportowanego w Subiekcie u klienta,

* funkcjonalności dostępne dzięki dołączanemu bezpłatnie mikroGratyfikantowi GT,

Subiekt NEXO - system sprzedaży, obsługuje wszystkie typy dokumentów handlowych

(szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i umożliwia sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową umożliwiającą wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe ewidencjonują rozrachunki, działania windykacyjne i tabele kursów walut. Moduły kartotekowe pozwalają na prowadzenie zaawansowanej ewidencję kontrahentów, asortymentu, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Zobacz więcej »
Subiekt Nexo jest częścią nowej linii produktów InsERT nexo zintegrowanego pakietu, w skład którego wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo/ nexo PRO (KPiR oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo/ nexo PRO (pełna księgowość). Linia nexo została zaprojektowana z przywiązaniem szczególnej uwagi do wygody użytkowania. Najważniejsze cechy programu:
  • obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych,
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych,
  • automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury,
  • zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ,
  • sprzedaży z wielu magazynów z automatycznym generowaniem WZ na poszczególnych magazynach,
  • rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć inny termin realizacji (nawet wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu),
  • kartoteka klientów obejmująca także informacje typu CRM,
  • rozbudowana polityka cenowa - możliwość przypisywania cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być zależne od jednostki miary i progów sprzedaży,
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup,
  • obsługa kasy z ewidencą operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane),
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi),
  • obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików jak również online z wybranymi bankami,
  • integracja z Rachmistrzem nexo i Rewizorem nexo,
  • ewidencja rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty,
  • współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (kasami fiskalnymi, drukarkami fiskalnymi, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych,

Rachmistrz GT - księga przychodów i rozchodów.

Tak jak jego poprzednie wersje Rachmistrz 4 i Rachmistrz dla Windows udostępnia komplet funkcji niezbędnych do prowadzenia uproszczonej księgowości zapewniając przy tym bardziej przejrzysty i ergonomiczny interfejs użytkownika oraz nowe możliwości. Bez problemu obsługuje zarówno jeden jak i wiele podmiotów gospodarczych przez co może być wykorzystywany w biurach rachunkowych.

Zobacz więcej »
Najważniejsze cechy programu:
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczłtowanego zależnie od wybranej formy księgowości,
  • ewidencja VAT zakupów i sprzedaży; możliwe wprowadzanie sprzedaży nieudokumentowanej, którą rozlicza się strukturą zakupów,
  • ewidencja środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • umarzanie wartości środków w oparciu o plan amortyzacji; księgowanie umorzeń,
  • ewidencja pojazdów używanych w celach służbowych oraz rachunków związanych z ich eksploatacją,
  • ewidencja danych pracowników, umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych*,
  • automatyczne naliczanie wynagrodzeń na podstawie zdefiniowanych składników wynagrodzenia*,
  • generowanie deklaracji skarbowych: VAT-7, PIT-4, PIT-5, PIT-8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-36, PIT-37,
  • wystawianie deklaracji RCA oraz RZA dla ZUS; możliwość eksportu do Płatnika,
  • integracja z Subiektem GT oraz możliwość współpracy (dzięki opcji Komunikacja) z programami Mikrosubiekt dla Windows, Subiekt 5 EURO, Subiekt dla Windows,

* funkcjonalności dostępne dzięki dołączanemu bezpłatnie mikroGratyfikantowi GT,

Gestor GT - system do zarządzania relacjami z klientem.

wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Zobacz więcej »

Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT.

Najważniejsze cechy programu:
  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT,
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe,
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie,
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania,
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu,
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.),
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników,
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach),
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów),
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości,
  • biblioteka dokumentów,
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet),
  • wygodny system notatek,
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży,
  • ? możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach,

Subiekt Nexo PRO pozwala na obsługę firm wielooddziałowych.

Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez definiowanie cenników głównych i dodatkowych. Posiada rozbudowaną obsługę zamówień ? dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze ('Asortyment na zamówieniach' do obsługi pozycji zamówienia, 'Asortyment na wyczerpaniu', 'Asortyment na zleceniach'), które ułatwiają logistykę zamówień. W wersji nexo PRO dodamy pola własne do różnych elementów programu, stworzymy także własne raporty i wzorce wydruku. Najważniejsze cechy programu wspólne z Subiektem Nexo:

Zobacz więcej »
  • obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych,
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych,
  • automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury,
  • zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ,
  • sprzedaży z wielu magazynów z automatycznym generowaniem WZ na poszczególnych magazynach,
  • rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć inny termin realizacji (nawet wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu),
  • kartoteka klientów obejmująca także informacje typu CRM,
  • rozbudowana polityka cenowa - możliwość przypisywania cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być zależne od jednostki miary i progów sprzedaży,
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup,
  • obsługa kasy z ewidencą operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane),
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi),
  • obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików jak również online z wybranymi bankami,
  • integracja z Rachmistrzem nexo i Rewizorem nexo,
  • ewidencja rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty,
  • współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (kasami fiskalnymi, drukarkami fiskalnymi, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych,
Dodatkowe funkcjonalności w Subiekcie Nexo PRO:
  • Sfera dla Subiekta nexo ? możliwość tworzenia własnych rozwiązań. Mechanizm analogiczny do tego w linii Insert GT ale dający o wiele większe możliwości,
  • zaawansowane pola własne dla różnych obiektów (np. towary, kontrahenci),
  • korekta kosztu dostaw,
  • definiowanie własnych raportów i wydruków,
  • zaawansowana gospodarka magazynowa: sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych,
  • zaawansowana obsługa zamówień: możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień,
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu jego zestaw indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy),
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych ? rozbicie na raty,
  • cenniki dodatkowe będące wycinkiem asortymenu cennika głównego; mogą być ograniczone czasowo,
  • obsługa zamienników produktów,
  • obsługa oddziałów firmy,
  • ozliczenia i kompensaty wielowalutowe,
  • sesje kasowe ? narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie),

Gratyfikant GT - system kadrowo-płacowy.

Jeden z najlepszych systemów kadrowo płacowych w Polsce. Udostępnia komplet funkcji niezbędnych w firmowych działach kadr i płac oraz w biurach rachunkowych, doskonale radzi sobie nawet w dużych firmach. Zapewnia przy tym responsywny, intuicyjny, przejrzysty i ergonomiczny interfejs użytkownika oraz nowe możliwości w stosunku do swoich poprzedników Gratyfikanta, Gratyfikanta 2 i Gratyfikanta 3. Najważniejsze cechy programu:

Zobacz więcej »
  • ewidencjonowanie danych kadrowych i osobowych pracowników,
  • rozbudowane modele wynagrodzeń,
  • ewidencja umów o pracę, umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich,
  • kalendarze pracownicze,
  • ewidencja czasu pracy i nieobecności,
  • automatyczne naliczanie wynagrodzeń na podstawie ustalonego schematu wynagrodzeń z uwzględnieniem min. godzin nadliczbowych, nieobecności i potrąceń,
  • definiowanie list płac i zestawów płacowych,
  • generowanie deklaracji skarbowych PIT-4, PIT-8A, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37,
  • generowanie danych do delaracji ZUS,
  • obsługa Zakładowego Funduszu świadczeń Socjalnych,
  • współpraca z Płatnikiem,
  • integracja z Rachmistrzem GT i Rewizorem GT,
  • możliwość importy danych z Płatnika, Gartyfikanta 3 oraz mikroGratyfikanta GT,